Dlaczego magnez jest niezbędny do uprawiania sportów wytrzymałościowych?

Dlaczego magnez jest niezbędny do uprawiania sportów wytrzymałościowych?

Sprawne funkcjonowanie organizmu zależy od wielu czynników. Duże znaczenie ma m.in. poziom witamin, a także mikro- i makroelementów, które regulują zachodzące procesy. Jednym z najważniejszych pierwiastków jest magnez, którego właściwy poziom jest istotny dla każdego, a w szczególności dla osób, które są aktywne fizycznie i uprawiają sporty wytrzymałościowe. Dlaczego magnez ma tak duże znaczenie? I jakie produkty warto włączyć do codziennej suplementacji? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

czytaj całość »

Sposoby na przyspieszenie metabolizmu podczas treningów

Sposoby na przyspieszenie metabolizmu podczas treningów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy mogą pozwolić sobie na prawie wszystkie przysmaki, dalej zachowując doskonałą sylwetkę, a inni przybierają na wadze niemal od samego patrzenia na słodycze i kaloryczne produkty? Czynnikiem, który ma ogromne znaczenie w tej sytuacji jest metabolizm, który warunkuje nasze zapotrzebowanie energetyczne. Jeśli jest on spowolniony możemy mieć problem z utrzymaniem prawidłowej wagi. Jeśli jest szybki, pozwala osiągnąć wymarzoną sylwetkę. 

czytaj całość »

Jak osoby aktywne sportowo powinny dbać o stawy?

Jak osoby aktywne sportowo powinny dbać o stawy?

Nasz organizm składa się z wielu współdziałających i zależnych od siebie organów. Jeśli jedna część ciała zaczyna szwankować, inne partie także stają się obciążone, powodując powstawanie bardziej złożonych dolegliwości. Kluczowe znaczenie ma więc stałe zwiększanie naszej świadomości i wyrabianie odpowiednich nawyków, które poprawią jakość naszego zdrowia.

czytaj całość »

Przykład zastosowania KOLAGENU NA STAWY FORTIGEL®

ZALETA KOLAGENU NA STAWY FORTIGEL®

Markus Menzler, niemiecki tennisista, który został trenerem po przejściu na emeryturę z wyczynowego sportu, został zdiagnozowany z tak zwanym ostrym siniakiem kostnym. Przeczytaj nasz blog, aby dowiedzieć się, jak FORTIGEL® wpłynął pozytywnie na jego zdrowie i mobilność. Siniak kostny to rodzaj urazu. To mniej poważne niż złamanie kości. Powoduje gromadzenie się krwi i płynu w uszkodzonej kości i wokół niej: mogą wystąpić objawy, takie jak ból, obrzęk i zmiana koloru uszkodzonego obszaru.

 
czytaj całość »

Creapure® - kreatyna czysta i skuteczna

Creapure® - kreatyna czysta i skuteczna

Kreatyna, pomagając w transporcie energii w postaci fosforylokreatyny w komórkach, jest naturalnym dodatkiem do diety sportowców. Przyjmowanie dodatkowej kreatyny zwiększa zapasy fosforylokreatyny w mięśniach. To z kolei poprawia wydajność i wspomaga regenerację zarówno podczas treningu, jak i zawodów.

czytaj całość »

7 wskazówek dla biegaczy hobbystów, aby ustanowić nowy rekord

7 wskazówek dla biegaczy hobbystów, aby ustanowić nowy rekord

Czy jesteś entuzjastycznym biegaczem hobbystycznym i interesują Cię strategie treningowe od profesjonalistów, które możesz zastosować również jako amator? I z czego naprawdę możesz skorzystać, aby poprawić swój czas podczas następnego biegu? W takim razie mamy dla Ciebie 7 cennych wskazówek, dzięki którym możesz przebiec nowy najlepszy czas w tym roku niezależnie od dystansu trasy. Im więcej z poniższych wskazówek i trików zastosujesz w praktyce, tym większy będzie to wpływ na Twoje wyniki biegowe.

czytaj całość »

CZY POCHODZENIE ETNICZNE WPŁYWA NA SPOSÓB STARZENIA SIĘ SKÓRY?

CZY POCHODZENIE ETNICZNE WPŁYWA NA SPOSÓB STARZENIA SIĘ SKÓRY?

Podczas gdy coraz więcej z nas zaczyna dbać o zdrowie naszej skóry, wielu z nas nie zdaje sobie sprawy z niektórych czynników, które sprawiają, że nasza skóra jest wyjątkowa. W tym artykule badamy, jak typ skóry i pochodzenie etniczne mogą wpływać na widoczne oznaki starzenia, a następnie przedstawiamy 6 wskazówek, jak zachować świeży i młody wygląd skóry.

czytaj całość »

Zapalenie ścięgien i sport

Zapalenie ścięgien i sport

Według Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOl) szacuje się, że liczba konsultacji na świecie z powodu urazów układu mięśniowo-szkieletowego (ścięgien, mięśni, kości) przekracza 100 milionów przypadków rocznie, z czego 50% dotyczy ścięgien i więzadeł !

czytaj całość »

Łatwe NAWADNIANIE

Łatwe NAWADNIANIE

Odwodnienie organizmu wpływa zarówno na osiągnięcia, jak i na jego zdrowie. Mimo, że organizm ludzki jest zbudowany w 60% z wody, nie jest w stanie utworzyć jej zapasów, z których mógłby czerpać w nieskończoność. Każda utrata wody wydalonej przez skórę powoduje jej natychmiastowy deficyt w organiźmie.

czytaj całość »

6 najważniejszych wskazówek dla początkujących w fitnessie

6 najważniejszych wskazówek dla początkujących w fitnessie

Jesteś nowy/a w studiu? I nadal wszystko jest dla Ciebie dziwne? Nie martw się. To szybko zniknie. I to jest zupełnie normalne. Ponadto prawdopodobnie otrzymasz teraz wiele nowych informacji. Z tym małym przewodnikiem chcemy ułatwić Ci szybkie odnalezienie się w nowym stylu życia i utrzymanie go w dłuższej perspektywie z radością i entuzjazmem.

 

czytaj całość »

Więcej energii w życiu codziennym - od razu poczujesz się lepiej :)

Więcej energii w życiu codziennym - od razu poczujesz się lepiej :)

Czy często czujesz się zmęczony/a ? A może regularnie zmagasz się z dołkiem o godzinie 15:00? Nie musi tak być. Odpowiednie strategie w życiu codziennym pomogą Ci natychmiast poczuć się sprawniej i mieć więcej energii. W pracy, w czasie wolnym i w sporcie. Tutaj znajdziesz najlepsze boostery energii, które od razu możesz zastosować w życiu codziennym.

 

 

czytaj całość »

Kolagen / Rodzaje / Znaczenie

Kolagen / Rodzaje / Znaczenie

Kolagen jest jednym z głównych składników ludzkiego ciała. Stanowi on około 30% całkowitego białka organizmu. Ma kluczowe znaczenie dla ruchomości i stabilności stawów oraz kości, zdrowych mięśni, mocnych więzadeł i ścięgien, gładkiej skóry, błyszczących włosów i zdrowych paznokci.

 

czytaj całość »

Magnez - wszechstronny !?

Magnez - wszechstronny !?

Magnez jest niezbędnym minerałem. Oznacza to, że musimy dostarczać organizmowi odpowiednią ilość magnezu poprzez dietę, ponieważ nasz organizm nie jest w stanie sam wyprodukować tego minerału. Jednak niedobór prowadzi do „nieprzyjemnych” skutków ubocznych. Ponieważ magnez bierze udział w ponad 300 procesach metabolicznych w organizmie człowieka. Można więc powiedzieć, że bez magnezu nic nie działa w naszym organizmie. A przynajmniej nic optymalnie.

 

czytaj całość »

Dwie proste wskazówki żywieniowe, które są niezbędne dla Twojego ciała

Dwie proste wskazówki żywieniowe, które są niezbędne dla Twojego ciała

Istnieje mnóstwo różnych diet i opinii na temat utraty tkanki tłuszczowej i tego, jak prawidłowo podejść do tego projektu. Są też różne obozy, które są ze sobą praktycznie całkowicie sprzeczne. Mało węglowodanów i mało tłuszczy. Obie strony twierdzą, że mają najlepszą opcję i wybierają bardziej efektywne podejście. Ale co tak naprawdę jest prawdą w porównaniu z niską zawartością węglowodanów i niską zawartością tłuszczu?

 

czytaj całość »

Czy koktajle proteinowe są niebezpieczne?

Czy koktajle proteinowe są niebezpieczne?

Jeśli jesteś na scenie fitness przez jakiś czas, zauważysz, że spożywanie większej ilości białka niż oficjalnie zalecane jest powszechną praktyką wśród sportowców. Jednocześnie tak wiele innych źródeł raz po raz podkreśla, jak problematyczne dla zdrowia może być spożywanie dużych ilości białka. Szczególnie nerki byłyby narażone na ogromny stres. Dlatego generalnie nie zaleca się spożywania dużych ilości białka. Czasami nawet prawdziwe lęki podsycają horrory o niewydolności nerek i ... Ale czy tak jest naprawdę? A może to tylko kwestia nieporozumień? Przyjrzeliśmy się bliżej temu tematowi, aby uzyskać lepsze informacje. Przede wszystkim ... żaden zdrowy człowiek nie musi się bać białka!

 

 

czytaj całość »

Nieco inny efekt L-karnityny

Nieco inny efekt L-karnityny

Większość sportowców fitness zna L-karnitynę jako „spalacz tłuszczu”. Dlatego jest stosowany szczególnie często podczas diet i przed latem. Ale termin „spalacz tłuszczu” nie jest właściwie dobrany. Ponieważ w rzeczywistości L-karnityna jest transporterem tłuszczu. Oznacza to, że L-karnityna niezawodnie transportuje aktywowane kwasy tłuszczowe w komórce mięśniowej do miejsca spalania.

 

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl