Creapure® - kreatyna czysta i skuteczna
Creapure® - kreatyna czysta i skuteczna

Kreatyna, pomagając w transporcie energii w postaci fosforylokreatyny w komórkach, jest naturalnym dodatkiem do diety sportowców. Przyjmowanie dodatkowej kreatyny zwiększa zapasy fosforylokreatyny w mięśniach. To z kolei poprawia wydajność i wspomaga regenerację zarówno podczas treningu, jak i zawodów.

czytaj całość »
7 wskazówek dla biegaczy hobbystów, aby ustanowić nowy rekord
7 wskazówek dla biegaczy hobbystów, aby ustanowić nowy rekord

Czy jesteś entuzjastycznym biegaczem hobbystycznym i interesują Cię strategie treningowe od profesjonalistów, które możesz zastosować również jako amator? I z czego naprawdę możesz skorzystać, aby poprawić swój czas podczas następnego biegu? W takim razie mamy dla Ciebie 7 cennych wskazówek, dzięki którym możesz przebiec nowy najlepszy czas w tym roku niezależnie od dystansu trasy. Im więcej z poniższych wskazówek i trików zastosujesz w praktyce, tym większy będzie to wpływ na Twoje wyniki biegowe.

czytaj całość »
Brzuch odchodzi: najlepsze narzędzia do utraty tłuszczu
Brzuch odchodzi: najlepsze narzędzia do utraty tłuszczu

Nadchodzi lato. A jeśli chcesz mieć sześciopak na czas, nie wahaj się. Ponieważ z dnia na dzień czas jest coraz rzadszy. Więc idź na boczek. Pokażemy Ci dokładnie, które narzędzia są ważne dla utraty tłuszczu i jak najlepiej je wykorzystać.

czytaj całość »
CZY POCHODZENIE ETNICZNE WPŁYWA NA SPOSÓB STARZENIA SIĘ SKÓRY?
CZY POCHODZENIE ETNICZNE WPŁYWA NA SPOSÓB STARZENIA SIĘ SKÓRY?

Podczas gdy coraz więcej z nas zaczyna dbać o zdrowie naszej skóry, wielu z nas nie zdaje sobie sprawy z niektórych czynników, które sprawiają, że nasza skóra jest wyjątkowa. W tym artykule badamy, jak typ skóry i pochodzenie etniczne mogą wpływać na widoczne oznaki starzenia, a następnie przedstawiamy 6 wskazówek, jak zachować świeży i młody wygląd skóry.

czytaj całość »
Zapalenie ścięgien i sport
Zapalenie ścięgien i sport

Według Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOl) szacuje się, że liczba konsultacji na świecie z powodu urazów układu mięśniowo-szkieletowego (ścięgien, mięśni, kości) przekracza 100 milionów przypadków rocznie, z czego 50% dotyczy ścięgien i więzadeł !

czytaj całość »
Łatwe NAWADNIANIE
Łatwe NAWADNIANIE

Odwodnienie organizmu wpływa zarówno na osiągnięcia, jak i na jego zdrowie. Mimo, że organizm ludzki jest zbudowany w 60% z wody, nie jest w stanie utworzyć jej zapasów, z których mógłby czerpać w nieskończoność. Każda utrata wody wydalonej przez skórę powoduje jej natychmiastowy deficyt w organiźmie.

czytaj całość »
6 najważniejszych wskazówek dla początkujących w fitnessie
6 najważniejszych wskazówek dla początkujących w fitnessie

Jesteś nowy/a w studiu? I nadal wszystko jest dla Ciebie dziwne? Nie martw się. To szybko zniknie. I to jest zupełnie normalne. Ponadto prawdopodobnie otrzymasz teraz wiele nowych informacji. Z tym małym przewodnikiem chcemy ułatwić Ci szybkie odnalezienie się w nowym stylu życia i utrzymanie go w dłuższej perspektywie z radością i entuzjazmem.

 

czytaj całość »
Więcej energii w życiu codziennym - od razu poczujesz się lepiej :)
Więcej energii w życiu codziennym - od razu poczujesz się lepiej :)

Czy często czujesz się zmęczony/a ? A może regularnie zmagasz się z dołkiem o godzinie 15:00? Nie musi tak być. Odpowiednie strategie w życiu codziennym pomogą Ci natychmiast poczuć się sprawniej i mieć więcej energii. W pracy, w czasie wolnym i w sporcie. Tutaj znajdziesz najlepsze boostery energii, które od razu możesz zastosować w życiu codziennym.

 

 

czytaj całość »
Kolagen / Rodzaje / Znaczenie
Kolagen / Rodzaje / Znaczenie

Kolagen jest jednym z głównych składników ludzkiego ciała. Stanowi on około 30% całkowitego białka organizmu. Ma kluczowe znaczenie dla ruchomości i stabilności stawów oraz kości, zdrowych mięśni, mocnych więzadeł i ścięgien, gładkiej skóry, błyszczących włosów i zdrowych paznokci.

 

czytaj całość »
Magnez - wszechstronny !?
Magnez - wszechstronny !?

Magnez jest niezbędnym minerałem. Oznacza to, że musimy dostarczać organizmowi odpowiednią ilość magnezu poprzez dietę, ponieważ nasz organizm nie jest w stanie sam wyprodukować tego minerału. Jednak niedobór prowadzi do „nieprzyjemnych” skutków ubocznych. Ponieważ magnez bierze udział w ponad 300 procesach metabolicznych w organizmie człowieka. Można więc powiedzieć, że bez magnezu nic nie działa w naszym organizmie. A przynajmniej nic optymalnie.

 

czytaj całość »
Dwie proste wskazówki żywieniowe, które są niezbędne dla Twojego ciała
Dwie proste wskazówki żywieniowe, które są niezbędne dla Twojego ciała

Istnieje mnóstwo różnych diet i opinii na temat utraty tkanki tłuszczowej i tego, jak prawidłowo podejść do tego projektu. Są też różne obozy, które są ze sobą praktycznie całkowicie sprzeczne. Mało węglowodanów i mało tłuszczy. Obie strony twierdzą, że mają najlepszą opcję i wybierają bardziej efektywne podejście. Ale co tak naprawdę jest prawdą w porównaniu z niską zawartością węglowodanów i niską zawartością tłuszczu?

 

czytaj całość »
Czy koktajle proteinowe są niebezpieczne?
Czy koktajle proteinowe są niebezpieczne?

Jeśli jesteś na scenie fitness przez jakiś czas, zauważysz, że spożywanie większej ilości białka niż oficjalnie zalecane jest powszechną praktyką wśród sportowców. Jednocześnie tak wiele innych źródeł raz po raz podkreśla, jak problematyczne dla zdrowia może być spożywanie dużych ilości białka. Szczególnie nerki byłyby narażone na ogromny stres. Dlatego generalnie nie zaleca się spożywania dużych ilości białka. Czasami nawet prawdziwe lęki podsycają horrory o niewydolności nerek i ... Ale czy tak jest naprawdę? A może to tylko kwestia nieporozumień? Przyjrzeliśmy się bliżej temu tematowi, aby uzyskać lepsze informacje. Przede wszystkim ... żaden zdrowy człowiek nie musi się bać białka!

 

 

czytaj całość »
Nieco inny efekt L-karnityny
Nieco inny efekt L-karnityny

Większość sportowców fitness zna L-karnitynę jako „spalacz tłuszczu”. Dlatego jest stosowany szczególnie często podczas diet i przed latem. Ale termin „spalacz tłuszczu” nie jest właściwie dobrany. Ponieważ w rzeczywistości L-karnityna jest transporterem tłuszczu. Oznacza to, że L-karnityna niezawodnie transportuje aktywowane kwasy tłuszczowe w komórce mięśniowej do miejsca spalania.

 

czytaj całość »
Optymalne połączenie budujące mięśnie
Optymalne połączenie budujące mięśnie

To, co było znane od dawna, a niektórzy zapewne już wiedzą, to fakt, że BCAA są kluczowe w budowaniu mięśni. Około 35% białek kurczliwych w mięśniach składa się z BCAA i leucyny - jednego z BCAA - w dużej mierze odpowiedzialnej za zainicjowanie procesu budowy mięśni. Leucyna jest, że tak powiem, stymulatorem syntezy białek mięśniowych. Ale może nawet ten efekt da się poprawić !?

 

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl