Czas realizacji i koszty dostawy

Jaki jest dokładny koszt i czas dostawy ?

 
W dobie natłoku ofert usług kurierskich dla przesyłek takich jak nasze, wybraliśmy takie, które są szybkie i jak dotąd bezproblemowe. A na dodatek niedrogie. Głównie korzystamy z usług przewozowych firmy InPost, jeżeli jednak chcesz otrzymać swoją przesyłkę w inny sposób - daj nam znać, postaramy się spełnić takie życzenie.  
Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy może używać płatności internetowych, dlatego udostępniamy także możliwość opłacenia za przesyłkę "za pobraniem". Staraliśmy się wybrać najtańszą opcję aby koszty przesyłki nie były w tym przypadku zbyt dokuczliwe.
 
W przypadku gdy wartość zakupów przekracza kwotę 200 zł, przesyłka jest darmowa.

 
Sprawdź stan przesyłki
Prosimy pamiętać, że dobrym zwyczajem jest sprawdzenie stanu paczki podczas jej przekazywania przez kuriera lub odbioru z paczkomatu.

Jeżeli na kartonie dostrzeżemy niepokojące nas otarcia, ślady otwarcia lub zniszczenia – od razu reagujmy. Najlepiej nie rozpakowywać takiej przesyłki i natychmiast złożyć reklamację. W przypadku przesyłki kurierskiej można złożyć reklamację w obecności doręczyciela. W innym przypadku możemy to zrobić np. bezpośrednio przy Paczkomacie - zostawmy pakunek w skrytce i na ekranie Paczkomatu wypełnijmy odpowiedni formularz. 

Gdy odbieramy przesyłkę bezpośrednio od kuriera, przewoźnik powinien spisać raport usterki. Pojawiają się w nim takie pytania, jak „czy odebrano bez zarzutu"  lub „czy paczka nie zawiera śladów uszkodzeń". Sporządzony dokument będzie stanowić podstawę do złożenia reklamacji oraz domagania się o odszkodowanie. Przyśpieszy on także zwrot pieniędzy ze względu na jasność, że do uszkodzenia przesyłki doszło podczas transportu. Z tych powodów ważne jest złożenie na protokole podpisu kuriera oraz nadawcy. Co ważne, jeżeli na kartonie są widoczne ślady uszkodzeń, ale przy odbiorze nie spisaliśmy odpowiedniego sprawozdania — reklamacja może być nieuznana. O wiele trudniej dowieść bowiem, że paczka została uszkodzona przez doręczyciela, a nie z winy nadawcy lub adresata.  

W każdej z powyższych sytuacji należy dodatkowo wnieść oficjalną skargę. Podobnie sprawa wygląda, gdy odkryjemy uszkodzenie dopiero po otwarciu przesyłki. Usterkę zgłosimy w jednym z Punktów Obsługi Paczek danego przewoźnika. Innym sposobem jest wypełnienie internetowego formularza lub kontakt z infolinią. 

Koszt
Jest uzależniony od rodzaju przesyłki i formy płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Rodzaj przesyłki Przelew/Płatność online Płatność
za pobraniem
Paczkomat InPOST 11,60 zł 13,90 zł
Kurier InPOST 12,50 zł 14,90 zł
Przesyłka w RUCHU   8,50 zł ---------
     
 
 
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 1-3 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem. 
Po uzyskaniu informacji o zaksięgowaniu wpłaty nie marnujemy czasu. Spakowanie takiej przesyłki nie zajmuje dużo czasu i nawet pomimo realizacji wysyłek zgodnie z kolejnością, zazwyczaj udaje się nam je nadać już tego samego dnia późnym popołudniem lub następnego dnia rano. Od tej chwili wszystko jest w rękach firmy kurierskiej, jednak średni czas dostawy nie przekracza 1-2 dni.
 
Jeżeli będziesz zadowolony z naszej obsługi zostaw nam, proszę, lajka na Facebooku lub Instagramie albo napisz opinię pod produktem w sklepie. 
 

 

 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl