@WORKOUT
Pytania i odpowiedzi

 

  1. Czy jeśli złożę zamówienie dzisiaj, to kiedy mogę się spodziewać paczki?
    • Zamówienia są wysyłane najpóźniej następnego od momentu złożenia zamówienia. W praktyce jednak, znaczna większość zamówień złożonych do godzin popołudniowych zostaje skompletowana i wysłana tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek są wysyłane najpóźniej w poniedziałek. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera, na który nie mamy wpływu.
  2. Moje zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana i otrzymam zamówiony towar?
    • Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na OPŁACONE.
  3. Gdzie znajdę numer konta, na jaki mam dokonać przelewu za zamówienie?

    • Numer konta do przelewu jest wysyłany w potwierdzeniu zamówienia oraz dostępny w zakładce FORMY PŁATNOŚCI
  4. Jestem nowym klientem waszego sklepu. Czy mogę liczyć na rabaty?

    • Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w naszym sklepie. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.
  5. Po jakim czasie punkty lojalnościowe zostaną dopisane do mojego konta?

    • W momencie gdy zamówienie zmieni status na WYSŁANE, punkty lojalnościowe zostaną dopisane do konta klienta.
  6. Moje zamówienie zostało złożone, ale chcę dokonać w nim zmianę, np. wymienić smak, produkt, lub zmienić adres dostawy. Jak mogę to zrobić?

    • W przypadku chęci dokonania zmiany w złożonym zamówieniu prosimy o PILNY kontakt telefoniczny lub e-mail na adres info@atworkout.pl z informacją, jakie zmiany mogą być dokonane.
  7. Paczka trafiła do mnie, ale w środku znajdował się uszkodzony towar. Co mam zrobić?

    • W przypadku gdy paczka nie posiadała znamion uszkodzenia, a w środku znalazł się uszkodzony produkt prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami składania reklamacji, oraz wypełnienie formularza reklamacji, dostępnego w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE
    • W przypadku fizycznego uszkodzenia przesyłki prosimy o zapoznanie się z opisem reklamacji przesyłki u przewoźnika - opisanaego w zakładce CZAS REALIZACJI I KOSZTY DOSTAW
  8. Chcę anulować zamówienie. Czy muszę podawać przyczynę rezygnacji?

    • Nie, podawanie przyczyny rezygnacji z zamówienia nie jest wymagane, jednakże bylibyśmy wdzięczni za informację czy oferta sklepu i proces składania zamówienia spełnił Państwa oczekiwania.
do góry
Szablony Shoper Modern™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl