- Czy jeśli złożę zamówienie dzisiaj, to kiedy mogę się spodziewać paczki?
- Zamówienia są wysyłane najpóźniej następnego od momentu złożenia zamówienia. W praktyce jednak, znaczna większość zamówień złożonych do godzin popołudniowych zostaje skompletowana i wysłana tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek są wysyłane najpóźniej w poniedziałek. Do czasu wysyłki należy doliczyć przybliżony czas doręczenia paczki przez kuriera, na który nie mamy wpływu.
- Moje zamówienie zostało opłacone tradycyjnym przelewem. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana i otrzymam zamówiony towar?
- Długość księgowania przelewu zależy od czasu realizacji transferu między bankami. Zaksięgowane wpłaty są przez nas sprawdzane 2 razy dziennie, po sesjach przelewów przychodzących (11:00 oraz 15:00). Wówczas zmieniamy status zamówienia na OPŁACONE.
-
Gdzie znajdę numer konta, na jaki mam dokonać przelewu za zamówienie?
- Numer konta do przelewu jest wysyłany w potwierdzeniu zamówienia oraz dostępny w zakładce FORMY PŁATNOŚCI
-
Jestem nowym klientem waszego sklepu. Czy mogę liczyć na rabaty?
- Nowych klientów zachęcamy do zapoznania się z korzyściami płynącymi z robienia zakupów w naszym sklepie. Po zapisaniu się do newslettera, każdy nowy klient może liczyć na 10% rabat na pierwsze zakupy. Warto nadmienić, że zarejestrowani klienci otrzymują punkty lojalnościowe za złożone zamówienia, które mogą wymienić na rabaty przy kolejnych zamówieniach.
-
Po jakim czasie punkty lojalnościowe zostaną dopisane do mojego konta?
- W momencie gdy zamówienie zmieni status na WYSŁANE, punkty lojalnościowe zostaną dopisane do konta klienta.
-
Moje zamówienie zostało złożone, ale chcę dokonać w nim zmianę, np. wymienić smak, produkt, lub zmienić adres dostawy. Jak mogę to zrobić?
- W przypadku chęci dokonania zmiany w złożonym zamówieniu prosimy o PILNY kontakt telefoniczny lub e-mail na adres info@atworkout.pl z informacją, jakie zmiany mogą być dokonane.
-
Paczka trafiła do mnie, ale w środku znajdował się uszkodzony towar. Co mam zrobić?
- W przypadku gdy paczka nie posiadała znamion uszkodzenia, a w środku znalazł się uszkodzony produkt prosimy o zapoznanie się z ogólnymi warunkami składania reklamacji, oraz wypełnienie formularza reklamacji, dostępnego w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE
- W przypadku fizycznego uszkodzenia przesyłki prosimy o zapoznanie się z opisem reklamacji przesyłki u przewoźnika - opisanaego w zakładce CZAS REALIZACJI I KOSZTY DOSTAW
-
Chcę anulować zamówienie. Czy muszę podawać przyczynę rezygnacji?
- Nie, podawanie przyczyny rezygnacji z zamówienia nie jest wymagane, jednakże bylibyśmy wdzięczni za informację czy oferta sklepu i proces składania zamówienia spełnił Państwa oczekiwania.